2013. július 26., péntek

17. Kritika- Assisi városa

Assisi városa

Kinézet:
Nincs fejléc, így javaslom, rendelj Grétitől. A háttér nagyon szép és illik a sablonhoz, látom ezt is Gréti intézte. Viszont amit nem értek, az a piros és lila betűtípus... Nem tudom, hogy gondoltad azt, hogy jól fog mutatni a sötétpiros (nevezhetjük bordónak) a világoskékkel. De hol van a modulok közt a blogarchívum? Az a legfontosabb dolog!

Helyesírás:
Sok elírás felfedezhető a szövegben. Ügyelj rájuk! A fogalmazásod nagyon rossz, a tanács ugyan az; olvass sokat. A sztori alapja jó, tetszik. De a szóismétlések nagyon zavaróak. 

Remélem tudtam segíteni és nem bántottalak meg. További sok sikert az íráshoz!




6 megjegyzés:

  1. Zsófi! Már rendelt fejlécet!:D El is készült, csak még tartozom neki egy desing átalakítással:)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Miért kérsz bocsánatot? Én az őszinteséget értékelem. Ám tom h az a blog egy szar, folytatni akartam, meg sztem nem fogom, mert azóta már Ranocchia nem nagyon a mániám.

      Törlés
    2. Folytasd:) soha ne hagyd abba amit elkezdtél! Hidd el tapasztaltam:) Idõvel csak fejlõdni fogsz!

      Törlés
  3. Elhiszem, majd vmit kihozok belőle. Én már 2004 óta írok, akkor még nagyon szarok vtak a történeteim

    VálaszTörlés