2013. július 5., péntek

1. Kritika- Rebekah's new life

Rebekah's new life

Kinézet: 
Nos, a fejléced egyszerűen gyönyörű és azt hiszem megtaláltad hozzá a tökéletes hátteret is. De ami nagyon zavaró, az a dinnyét fogó lány, úgyhogy javaslom, hogy azt távolítsd el. A modulok megfelelő helyen vannak, bár én lehet, hogy a blogarchívumot eggyel följebb raknám.
10/9

Történet:
A sztorid egy Rebekah nevű lányról szól, aki visszaköltözik abba a városba, ahol élte gyermekkorát. Egyik este farkas vonyítást hall az erdő felől, amit végül a barátnője meg is erősít és közli Rebivel, hogy be ne merészkedjen még egyszer az erdőbe. Éppen az új haverokkal lógnak, amikor titokzatos módon Justin elrohan a társaságukból. Rebekah követni kezdi az erdő irányába, amíg nyoma nem veszik a fiúnak. Hosszas barangolás után a fiú rátalál és elviszi az erdőből, hiszen sokak szerint nem túl biztonságos ott tartózkodni, mert megöltek két embert és a gyilkos még nem került elő. Bár ez a történet nagyon hasonlít a Twilight-ra, beleszerettem a fogalmazásodba és a sztoriba, de a helyesírásod már kevésbé tetszett. Sok elírást, illetve helyesírási hibát találtam, így azt tanácsolom, hogy olvasd át az irományodat, mielőtt közzétennéd. 
10/7

Imádtam, ahogy leírod a történéseket, így feliratkoztam. További sok sikert az íráshoz és remélem nem bántottalak meg.:) 
                                                                                       

1 megjegyzés: