2013. július 8., hétfő

11. Kritika- A szív választása

A szív választása

Külső: Egész igényes a blogod. A fejléced szép, a háttér is megy hozzá, bár mozaikos és így nem túl szép. Nem tudom, hogy hogyan került oda az a kék szín, de nem nagyon üt el. Az összhang egész jó. A modulok jó helyen vannak, az oldalakat viszont oldalmodulba raknám ki, mert nem érnek végig, vagy ha ragaszkodsz ehhez akkor vedd nagyobbra a betűméretét.
Egy valami van ami NAGYON bántja a szememet!! Amikor olvastam a a történetedet sokszor összezavarodtam, nem tudtam hol tartottam. A szöveg háttérszínét mindenképpen vedd le! Nem szép. Biztos vagyok benne, hogy azért raktad be mert nem találtál olyan betűszínt ami látszana. Próbáld ki, hogy a bejegyzések oldala teljesen fehér legyen.
10/8

Helyesírás: Találtam benne néhány hibát, de nem olyan vészesek. Arra figyelj, hogy a " - " jel előtt és után mindig legyen szóköz!
10/7


Történet: Nekem bejött! Tetszik a fogalmazásod, de egy ilyen történethez, próbáld meg sokkal jobban beleélni magad! Fogalmazz részletesebben! Írj sokkal hosszabb fejezeteket! (Tudom, hogy nem könnyű, mert én is írok egy sztorit.) Azt olvastam valahol, hogy egy írónak a történetéhez kell igazítania az írásstílusát.
10/9

(Most én írtam meg Zsófi* helyett ezt a kritikát, mert megkért. Nem igazán értek ehhez tehát, tényleg bocsi, ha valamivel megbántottalak.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése